Post by jurou on Jun 10, 2011 18:02:05 GMT 1
[/img][/center]
Navn: Jurou URFARIN
Køn: mand
Alder:
34 år
Stamme:
URFARIN en meget gammel konge by hvor der lever mange Mennesker
Job:
Konge for Urfarin
Race:
Menneske
Våben: et konge svær og et skjold
( billede af det er på vej )
Familie:
Rig
Personlighed:
Jurou har et stort hjerte da det kommer til sit ejet folk og de Magiske væsner han kan godt lyde meget hår men han mener det ikke så Slemt men han har også en kort lunde så man skal passe på med hvad man siger hans holige til tinge er at han er kongen og folk skal høre efter hvad han siger og være stille når han taler i sær i krig men når han er sammen med sin kone er han helt rolige for og kan være sig selv
Fortid:
JUIONS FOR TID
En gang for længe siden bliv der født en dreng ved navn Juion, Drenge, var blevet født ind i den kongelige familie en regtit Prins. kongens far hed Junior, og hans mor hed Armaria ” jeg har foget en søn jeg har foget en søn ” kom det stille fra Juiors far som hadet ham i arme og viste sin stolte rider sin søn de andre smilet lette for nu var deres by frelst for ikke af have en arving til Tronen et lille nys kom fra Juiors fine næse og så begyndte han at græde ” jamen dov barnet har også Stærke lunger den kan hun kun ha foget sin mors evne ” og så Grinte de alle sammen men en kvinde kom stille ud af deres sove værelse meget tav mens blikket så ned kongen kunde ikke rigtig lide det blik ” hvad er der galt?” kom det lidt tystne fra hinden men pigen kunde ikke regtit få nogle af tinge sagt som hun ville ” så svar dog når din konge beder dig om det pige barn” så hinden men i det pigen græd og satte sig ned på sit ben ” dronningen er død... dronningen er død ” kong Juion gav en tår fra sig og stod mund lam” nej nej hun hadet det fint jeg så det jo selv hun hadet det fint hun Grinden sammen med mig ” kogen som så på det lille barn som græd fordi han var sulten gav den lille pige barn det mens han braset ind med sine store over arme men da han kom idn kunde han se at de talte sandt Dronningen var død i mangen dage soget i mange dag
13 år sener
13 år er gået og Juion er blevet til en flot ung mand en Prins som går i kirger skole og Lære af kæmpe Juion syntes det er kedliget at læse de gammel runer og ville heller ud og lege som alle Andre ville i hans Alder men en dag kommer en folk ridder hen til konge huset og stopper op ” HR Den Sydlige del af URFARIN sig det til kongen ” en af de andre vagter løb ind til Juions far hurtit juion selv løber ud og hen til sit hjem og stå på en af trapperne ” Hr William vor mange har du Slået ihjel?” mænde grindet lidt men William kikket igen på ham med et smil på hans læbe ” 500 min høj hed 500 ikke mere eller minder ” han løj men det hadet været rat mange selv om det kun var op på 50 mensker kongen kom ud af døren Juion kunde se han hadet sin Rusting på stille gik han ned til sin søn og bukket sig ned for at se ham i øjne ” hør nu godt efter hvad jeg siger min søn…. Der er kommet Krig og jeg bliver nød til at være væk længe min dreng ” juions far sukket lidt mens han så på ham og så ned på konge sværtet stille to han det frem og gav det til sin søn i hænderne ” du skal lede vor folk ind til jeg kommer til bage lov mig du passer godt på det ” men hans far vender ikke til bage som han lovet og Juion bliv konge i en meget tidlige alder men han fik en rådgiver som hjælp til at state med
den første Krig
Juion har nu reageret i over 8 år nu og han er blevet til en Flot mand Juion fik nu sin første krig at føle pile og ild kuller fløj rundt om hoved på ham krigen var for nolge op røger som ikke syntes at have Juion som konge og der for hadet de vent sig i mod ham og det fandt han sig ikke særlige meget i den lille krig to kun en time at ned kæmpe dem men det var jo også bønner der faldt 500 mand mens Juion hær mistet 200 ud af sine 800 mand og fik selv nogle skammer selv men nok til at han ikke kunde gå i Flere dage og der for måtte han holde sig til bage i hans slag
Den største Neder var da han tabe et slag ved Kompas dalen hvor der var nogle sørøver de hadet sin fordel Juion hadet slåret lejer nede i dalen hvor han skulde ha haft sloget lejer længer oppe men d sørøverne var i over tal med 200 mænd mere og lande vej røver fladt dem også i bag hold 300 mænd faldt der han kom hjem med 50 han miste sine beste venner der
der som skylde komme til af være de hel store krige i hans tid ind til vider 1000 mennesker deltog i slaget om YMARINA jætter og tolde de var doble så stærke næsten som gude kærfter efter deres minge i det men også store det helle så næsten hop løs ud men så fik de hjælp af Nogle væsner som ikke todet fandes kun hørt historiger om nogle ænkle dvæge hjalp til men ellers var det kun mennesker der del to i det store slag mange faldt men slaget var vundet tids nok til af Juion fylde 32 år gammel den men
et bryllup for freden
efter det store slag og nogle år var gået begyndte Jætterne at have rundt om kræng noget var i gære mange viste at den luske Loke hadet en finger med i spillet for de frygte en stor kring som ville koste mange Mennske liv ville gå tabt og en fred ville blive tilintetgjorde så i Frykt gifte kong Junion med den smukke alfe Dronningen Valencia som fandt hinaden under kringen stund men sener bliv det blot til mere ind for freden der kom Følser i blandt det og de har levet godt lige siden nu venter de bar på den store krig som nærmer sig og de ved som er på vej
Udseende:
Juiou er en meget Robust mand med store over arme og med lange ben han har også store lår og lange ben lidt hal store hænder brunt hår som går ham til Skuldern brune øjne en kuld krone på hoved går for det meste i pæls eller brunt hør trøje går i sendaler og med en lang grøn kappe med pæls rundt om
Styrker:
Hurtigt hed
Viden
God til at kæmpe
Holde hoved koldt
At være længe vågen når det gæller
Tratdisk
God til at huske
Svagheder: (Min.4)
At han ikke er god nok til at være konge
Bange for at folk skal Vende sig i mod ham
At Jætterne skal komme tæt på hans Rige